søndag den 27. marts 2011

Farlige vild hunde !

Taxa turen gennem Bangalore var noget af en oplevelse. Også selv om der var meste mørkt nogle steder. Vi kørte af både store og meget - meget små gader. Og om muligt, så så noget af de kvarterer, som vi kørte igennem, værre ud ene det jeg har set i China. Der var næsten ingen mennesker på gaden og den tætte trafik holdt helt op bare 10 minutters kørsel fra lufthavnen. I nogle af de værste kvarterer gik der flokke af vildhunde. To af disse gruppe af hunde løb efter bilen og et par stykker bed ud efter sidespejlene og hvad de ellers kunne fange. Chaufføren, som talte rimeligt engelsk, fortalte at man IKKE skulle stige ud til sådan en flok, hvis man var alene. De var meget farlige og det skete jævntlig at en flok dræbte og åd en af de lokale. ( Det havde jeg aldrig i min vildeste fantasi kunne forestille mig - Men troede gerne manden da de hunde jeg så var meget aggrasive. - Og på hele turen, som tog ca. 1 time, så jeg mere en 100 løse hunde. ) - Så, nul løbetræning udenfor hotellet.

Ingen kommentarer: