tirsdag den 8. marts 2011

Fast tissested !

Det er underlig som hjerne kan spille en én et pus. Normalt har jeg det sådan, at når jeg løber lige efter arbejde, så kommer jeg ca. 3 - 5 km ud af ruten, så skal jeg tisse. Det er nok meget normalt. ( Jeg venter normalt til jeg kommer gennem noget skov ) - Men jeg skal passe på at jeg ikke stopper op det samme sted hver gang. For pludselig bliver det sådan, at når jeg passerer det "faste sted" - Så siger hjernen at jeg skal tisse. Men rent fysisk er der ikke meget at gør godt med. Jeg kan endda have tisset af en kilometer før....... Og alligevel siger hjernen " Tissetid". Bliver det sådan, så bliver jeg nød til at vælge en anden rute i et stykke tid. Så går trangen heldigvis væk. Hvis man da kan tale om en trang - Det hele foregår jo inde i hjernen.

Ingen kommentarer: