lørdag den 12. marts 2011

Hvordan man slå tiden ihjel !


Så går turen hjemad igen. Og igen skal jeg have tiden i flyveren til at gå på en eller anden måde. Havde man spurgt mig for bare 5 år siden, så ville jeg have siddet og nydt turen. Men i dag er det bare transporttid, som skal bruges bedst mulig. Jeg har fået fat i et ekstern batteri til min PC, så den kan kører i mere en 8 timer. Så jeg får ryddet op i mine mail - får skrevet til dem jeg ofte glemmer i en trav hverdag og får endda mulighed for at lave noget privat PC arbejde. Det med at sove flere timer falder mig svært. - - - -Ja - - Og så er der selvfølgelig fly maden. Et helt kapitel for sig selv. På disse turer fra China til Europa, får man middagsmad 2 gange. ( Tidsforskellen gør at man kan gentage denne varme mad ) - Maden er nærende....... Så kan jeg hvis ikke svinge mig op til at sige mere om det. Men tiden går da med at spise skidtet. Denne gang glæder jeg mig voldsom til at komme hjem !

Ingen kommentarer: