lørdag den 19. marts 2011

Farvel til det spirende forår !



Så går turen igen til China. Denne gang er det rigtig sørgmodig at forlade Danmark. Solsorten synger om morgenen, stæren og musvitten leder efter redekasser og selv lærken har jeg set. Vi ligger endda med vinduet åben i soveværelset bare for at blive vækket med fuglesang. Denne gang er der dog kommet en skygge ind over området, hvor jeg skal arbejde denne gang. Godt nok er det et stykke fra de ødelagte A-kraft værker i Japan. Men vender vinden, så er der som ikke så langt. Jeg kan huske at Tjernobyl nedsmeltningen faktisk bevirkede at nogle tusinde rener i Findland blev aflivet .... Nå, jeg håber på det bedste og at der ikke udbryder panik, for så bliver det nok svært at komme hjem. Hjemrejsen går over Indien. 4 dage på vores fabrik i Dabaspet. Spændende og noget jeg nok skal skrive om.

Ingen kommentarer: