lørdag den 26. marts 2011

+86 618903344494 !

Så opdagede jeg lige at mit kinesiske telefonnummer er noget værre lo.. ! - En af mine kinesiske kollegaer bad om mit nummer og pludseligt begyndte han at grine. Han viste nummeret til en anden, og nu grinede de begge to. Det måtte jeg lige have uddybet. Og de fortalte mig så at tallet 4 er et ulykkestal. ( Død ) Og tallet 9 betyder at man ikke har mange venner. Så mit nummer var der faktisk ikke nogen kinesere der ville eje.......... _ Jeg gik straks ind til den pige som eller er så god at hjælpe mig med alt mulig ( Også dette telefonnummer ) - Da jeg forholdt hende mit nummer, begyndte hun også at grine. Og sagde så: Pyt Nils, nummeret betyder jo ikke noget for en europæer, og så var det gratis at få ! - - Og ja, jeg har faktisk brugt telefonen i snart ½ år. Og jeg har ikke brugt de 200 kr. Som vi startede op med. Men alligevel....... Død og ingen venner, det er nogle hårde odds.

Ingen kommentarer: