søndag den 28. marts 2010

Vild weekend i Lalandia !

Vi havde inviteret børn og børnebørn på et weekend ophold i Lalandia. Første gang vi var på stedet. Og jeg må sige at jeg var noget imponeret. Huset vi boede i var helt nyt. Der var ikke sparet på noget og huset var udstyret med alt hvad vi skulle bruge. Selve centret var bygget i typisk italiensk forlystelsespark stil. A lá GardaLand eller Mirabilandia. Der var installeret en kunstig himmel, som virkede meget naturlig. Og fik en næste ægte sydlandsk sommeraften stemme. Badelandet var stort og med mange sjove påfund. De var langt fremme med elektroniske låsesystemer og moderne omklædningsrum. Personlig kan jeg ikke fordrage, at man har spisesteder lige op og ned af vandaktiviteter. Og at folk sidder og spiser i deres badetøj ( Det er jo ikke alle der har en krop som virker lige appetitlig ) Det så dog ud til at mange nød netop denne kombination, så jeg bukker mig for ønsket og prøver at se den anden vej. Der var virkelig meget for børn og barnlige sjæle. Så det er ikke sidste gang vi kommer der. Et konstruktiv forslag til Lalandia vil dog være at åbne badelandet allerede kl 08.00. Det er svært for de små at sidde stille helt til kl. 10.00 inden badelandet åbnes.

Ingen kommentarer: