tirsdag den 9. marts 2010

Carbon footprint og netværk !



Var i dag på besøg ved mine gammel legekammerater udi miljø. De har lavet en hel masse omkring Carbon footprint og vi kunne godt tænke os at komme i gang. Derfor skulle der trækkes lidt på netværket og der skulle suges noget viden ind. Det var en fin dag. Masse af praktisk information og især noget om, hvordan man gør det enkelt og overskuelig. Så igen - igen må jeg konstaterer at netværk er super. Man skal aldrig brænde sine broer og man skal dyrke og hjælpe dem man netværker med. Der ligger så megen viden i verden omkring os. Man kan bestemt ikke rumme det hele selv ( Jeg kan helt sikker ikke ) Så ofte er det nok at kende en der kende en, der ved det. Og så trække erfaringen / viden fra den kant. Og lige netop dette emne er rigtig svært at starte på som " våd bag ørene - nystarter ". Jeg har læst noget op på materialet. Og det er næsten efter devisen: "Jo mere jeg ved om emnet, jo mere ved jeg, at jeg IKKE ved." For nogle mennesker er dette område ren religion og for andre det rene pjat. Og skal man navigerer sikkert gennem, er det godt at hører fra dem der har siddet med problemerne helt inde under huden.

Ingen kommentarer: