mandag den 29. marts 2010

Kære teknisk brevkasse !


Sidste år opgraderede jeg fra kæreste 7.0 til kone 1.0 og bemærkede, at det nye program straks begyndt at kræve, at jeg installerede Børn 1.1 - 1.2 og 1.3. Det tog en masse tid og brugte en masse ressourcer. Det stod der ikke noget om i produktspecifikationen for programmet. Oven i købet installerede Kone 1.0 sig selv i alle andre programmer og dukkede straks op når jeg startede computeren - Og det overvåger alle mine aktiviteter. Gamle programmer, som Pokeraften 10.3 , Drukfest 2.5 og Søndagsfodbold 5.0 virker ikke mere. Når jeg prøver at kører dem, får jeg beskeden: " Du har begået en ulovlig handling. Luk straks alle programmer der ikke understøttes af Kone 1.0 ". Det er umulig for mig at holde Kone 1.0 i baggrunden, mens jeg forsøger at bruge nogle af mine ynglingsprogrammer. Jeg overvejer at gå tilbage til Kæreste 7.0, men jeg kan ikke engang af installerer Kone 1.0. Kan I hjælpe mig ??



Svar: Dit problem er meget almindelig, og mange klager over det samme. Problemet skyldes hovedsagelig en misforståelse. Der er mange mænd der opgraderer fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0, fordi de tror, at Kone 1.0 hovedsagelig er et nytte- og underholdnings program. Der tager de fleste fejl ! Kone 1.0 er et styreprogram, der er designet til at styre alt. Det er umulig af fjerne Kone 1.0 for at vende tilbage til Kæreste 7.0, når Kone 1.0 først er installeret. Nogle har prøvet at installerer Kæreste 8.0 eller Kone 2.0, men de endte med at have flere problemer end de før havde med Kone 1.0 . Vi anbefaler at du beholder Kone 1.0 og får det bedste ud af situationen. Du kan eventuel læse hele kapitel 6 i din manual " Almindelige programfejl". Systemet vil kører helt perfekt, så længe du tager ansvaret for alle almindelige programfejl, lige meget hvad det skyldes. Det bedste du kan gøre er straks at skrive: //:UNDSKYLD, før styresystemet vender tilbage til normal.





Kone 1.0 er et storartet program, men det kræver en høj grad af vedligeholdelse Du kan overveje at købe mere software for at forbedre ydeevnen. Vi anbefaler Blomster 2.1 - Chokolade 5.0 - eller i ekstreme tilfælde softwarepakken Pels 2000. Men du må under ingen omstændigheder installerer Veninde i miniskørt 3.3 . Dette program understøttes ikke af Kone 1.0 og vil resulterer i, at Kone 1.0 af installerer sig selv og samtidig fjerner ca. 50 % af system ressourcerne. Veninde i miniskørt 3.3 er i øvrigt et program, der kræver store system ressourcer og vil derfor ikke kunne køres med den begrænsede kapacitet der er tilbage, efter at Kone 1.0 har afinstalleret sig selv.

Ingen kommentarer: