lørdag den 13. marts 2010

I dag hørte jeg lærken !



I dag hørte jeg lærken. Det lød skønt, der fik mig helt ned i gang tempo. Jeg var ellers ude og løbe tempoløb. Men det gik galt fra starten. Jeg mødet tre kammerater fra klubben, som var ude og løbe langt ( De fokuserer på Hamburg Marathon ) Så dem løb jeg sammen med et stykke af vejen. Så tog jeg den alene ned langs hærvejen, gennem Skodborg skov, og ud over markerne. Fik jager mikkel ræv ud af hegnet, gik hilst på en gyllespredende bondemand og gik en masse mudder og vand i skoene. Og så hørte jeg lige med ét Lærken. Mærkelig som meget små ting kan flytte rigtig meget. Først gik jeg 4 - 5 minutter og nød sangen, og så var der pludselig fuld power på løbe batteriet, og den fik på 110 % hele vejen hjem. Sådanne ture ud i naturen er hele livet værd.

Ingen kommentarer: