onsdag den 3. marts 2010

Blodtryk og dårlige forbindelser !



Jeg er ved at gå fuldstændig bananos !!!!! Hele dagen har der været problemer med vores interne netværk. Jeg har skrevet den samme mail 5 - 6 gange. Jeg har mistet drev..... Og fået dem igen. Jeg har genstartet "dyret" så mange gange at start-op knappen er helt rødglødende. Hold op, hvor kan det bare hidse mig op, når IT ikke virker. Man får tudet ørene fulde af, at man skal lægge så meget som muligt digitalt. Man skal spare på papiret og gemme i fællesdrev, så flest mulige kan trække det samme sted fra. Og vedhæftet filer er nærmest bandlyst, nu skal man bruge link / henvisninger til et sted hvor informationen kun er lagret en gang. MEN _ MEN _ MEN, når man så har en dag som denne, så er livet godt nok håbløs. Ja, - Ja, jeg har fået ryddet op på mit kontor, snakket lidt hist og her og burde måske også gå og nyde det lidt. Men det er blodtrykket blevet alt for højt til. Jeg tør slet ikke tænke på, hvor mange penge sådan en dag koster virksomheden. Øv, for en dag ! ( ps: dette indlæg er lavet over 1 time, med 3 genstart og 4 kopper kaffe )

Ingen kommentarer: