torsdag den 11. marts 2010

Stjal han min ide ? Eller var jeg bare for langsom ?



Det er altid godt at bruge sit netværk når man skal have kommentar på en ide eller bare lige skal hører en anden mening om noget som lige poppede op. Jeg bruger ofte min bror. Vi en utrolig ens og alligevel utrolig forskellig. Vi forstå hinanden på rigtig mange områder, men hvor jeg er "Høgen" - Der slår hårdt til, og gerne griber tingene i luften............. Så er han nok mere "Musvågen" - Med det store overblik, der ser faderlig ud, men godt kan være farlig. Derfor får vi mange gode snakke. Han er rigtig godt til at kommenterer på mine vilde ideer. En af de ting jeg ofte har foreslået ham, var en nummerplade med navn. Han er jo da Direktør, og som sådan må man godt skille sig lidt ud. Vi har grinet meget af denne ping - pong på nummerplade. Men nu har han så, fuldstændig uden min viden, udviklet på konceptet. Og taget ordlegen i brug på sin hjemmeside. www.mog1sen.dk . Hvorfor var det ikke mig der fandt på dette ?? - Jeg har ikke engang brugt tid på at se om domænenavnet var ledig. Og ordlegen har vi talt om siden 1995. Hvor nitten, at tabe så nemt et point. Nå, tillykke med hjemmesiden. Den ser rigtig flot ud.

Ingen kommentarer: