onsdag den 10. marts 2010

Dagens super positive indslag !



Jeg har skiftet kontor, og i den forbindelse har jeg fået plads til et lille mødebord. Der manglede dog en eller anden form for lys ved bordet. Den belysning som kom fra loftet er noget diffus og kold. Jeg havde kigget lidt på mit eget lager af lamper, men var så gået lidt i stå. Dels havde jeg ikke lige noget der så ok ud, og dels ville jeg nok ikke få skidtet op at hænge, uden at man kunne se mit amatør håndværk. Jeg havde flygtig luftet mit problem til vores eksterne El-installatør, men havde ikke ligefrem bestilt noget.
OG SÅ TIL MORGEN stod han, med en meget nydelig ( Brugt ) lampe, som han havde gravet frem fra gemmeren. Han havde nok brugt et par timer på at finde den, få den hængt op og afprøvet. Alt sammen som en vennetjeneste uden regning. Sådan noget varmer helt ind i hjertet. At der stadig er mennesker, der helt uden at være beregnende, uden at forlange "noget for noget" eller vil fremhæve sin egen præstation, men bare gør det for at glæde andre, er helt fantastisk. Han gav mig så meget positiv energi, at jeg sad og sang og smilede til alle, da jeg kørte til Aarhus. Super start på dagen !

Ingen kommentarer: