fredag den 10. april 2015

Måske noget pjat...... Men !

Dette skilt fandt jeg på parkeringspladsen ved Falck´s trænings center i Esbjerg. Men mange andre firmaer har også denne regel om at bakke ind på parkeringspladsen.

Jeg har mødt mange ( Også ved træningen i Esbjerg ) der ryster på hovedet og mener at det er noget pjat, men her er jeg overbevist om at de tager fejl.

Jeg bakker altid ind på en parkeringsplads. Både når jeg er hjemme i mit hus - Når jeg er på parkeringspladsen ved Bilka eller når jeg er på arbejde. 

Begrundelsen er, at når jeg kommer til en parkeringsplads har jeg det fulde udsyn - Og kan se trafikken fra begge sider. Derved er jeg klar over, hvad der er i området, hvor jeg bakker.

Når jeg så skal ud igen, skal jeg kører fremad og derfor igen har det fulde udsyn. Og det er altid nemmere at køre fremad end baglæns. At jeg så også kan komme hurtigere væk fra parkeringspladsen er en ekstra fordel. 

Ingen kommentarer: