fredag den 6. april 2012

Kom i Trælasten - Her kører det i ring !

Konen havde købet en nyt cafe sæt til haven. Eller rettere, hun havde bestilt et sæt ved Trælasten i Vejen., da de havde udsolgt første gang vi var i butikken for at købe sættet. Nu var der så tikket en sms ind om at varen var klar. Vi kørte til butikken - Jeg fik betalt og fik en udleveringsseddel / Faktura, hvorpå der stod "Hal 3".
... Og så gik der virkelig forvirring i sagen. Umiddelbart var der kun 2 haller..... Uden markering af hallens nummer..... Der var ikke noget personale at spørge..... Et par tilfældige kunder kunne ikke hjælpe med svar på "Hal 3"..... En af kunderne ledte endda efter "Hal 1"..... Så opdagede jeg en ældre og noget mindre hal bag de tog første haller..... Den havde dog heller ikke noget nummer.....
Efter at have kørt 3½ gange rundt gennem deres haller - Holdt i vejen for flere andre kunder - og brugt 25 minutter på at finde noget personale, var jeg endelig heldig ! ekspedienten kunne vise mig stedet og hvor konens cafe sæt stod ( Pænt pakket sammen med hendes navn på ) Jeg syntes lige at jeg ville kommenterer den manglende nummerering af hallerne, hvortil ekspedienten kunne oplyse at det havde man skam også talt om, i et stykke tid, at få lavet.
Så er det lige jeg spørg: Butikken har eksisteret i dens form i mindste et år. Det må have irriteret masse af kunder og måske har man endda mistet kunder ved denne mangel på aktion. Hvor svært ville det være at tage en bøtte maling fra hylden - En pensel og så lige skrive 1 - 2 - 3 med stor bogstaver.
Nej - Vel ! - Det viser virkelig en ledelseskonflikt mellem " Rettidig omhu" og " lange to-do lister".

Ingen kommentarer: