torsdag den 12. april 2012

Ild på tankstationen !

Det er ikke fordi jeg er speciel anti ryger - Eller at mit faglige sikkerhedsgen alt kommer til udtryk når jeg ser noget der er uansvarlig.
Men.............

Det kan godt bekymre mig en del, når jeg på den lokale tankstation / Værksted kan se et askebæger (Fyldt med cigaretskodder) så direkte op af en benzin stander. Er der virkelig folk der ryger, mens de tanker.... Eller bare ryger på vej hen til standeren. (Hvor de jo kunne passere en anden person som står og tanker)

Det grænser til det stupide. Man ved aldrig hvornår der kommer en vind af benzin dampe. Mættet lige nøjagtig så det er antændelses parat. Her sætter man ikke bare sit eget liv i fare - Her sætter man alle de andre på tankstationen i fare. Hvis det værste skulle ske, at stationen går i brand. Så taler vi om en eksplosionsbrand, som vil tage både værksted og kiosken med i branden. Og kan helt sikkert høres helt ned til mit stille hjørne af byen.

Ingen kommentarer: