fredag den 30. september 2011

Nyt arbejde at brænde for !

Det var så en af de dage man ikke har mange af i sit liv. Jeg opsagde min gode stilling som HSE Manager i Global afdelingen i LM Windpower. Min nye arbejdsgiver bliver Vestas Nacelles i Ringkøbing. Jeg var sådan set været rigtig glad for mit arbejde. Mange spændende opgaver - Fantastiske kollegaer - Og gode muligheder for udvikling. Men var måske løbet ind i det nogen vil kalde uoverensstemmelser i opfattelsen af vejen frem. Og da et af mine mottoer er: "Hvis dit arbejde er en del af din indentitet, skal du brænde for det. Ellers bliver din indentitet for utydelig - Især for dig selv !"...... Var det op til mig selv at udvise aktion. Og så var jeg nok også nået til slutstillingen i dette firma. ( Læs: Hvad mine evner rakte til ) - Så jeg satte et til salg skilt op ved mit ry som HSE ansvarlig og fik et rigtig godt bud. Som jeg takkede ja til.

For jeg vil stadig gerne bidrage positivt til arbejdsmarked - Jeg vil stadig gerne udvikle mig mere og bliver nød til at arbejde med noget jeg brænder for. ( Hvilket er en nødvendighed for min selvopfattelse ) - Og så spille det da ind, at Jeg længe havde ønsket at arbejde for Vestas. En virksomhed, der i min verden er et ikon på niveau med Lego - Mærsk - Unimerco. En organisation med masse at byde på. Udfordringer - Arrangerede kollegaer - Udviklingsmuligheder. Jeg smækker dog aldrig med dørene, så jeg bliver ca. 1½ måned endnu, så der kan laves en ordentlig overdragelse.

Ingen kommentarer: