torsdag den 29. september 2011

Drømme maraton !

Selv for en rimelig garvet marathon løber er det nærmest religiøs at høre Partick Makau fra Kenya løbe et marathon på 2.03,38........(Ny Verdensrekord) En kilometertid på lige under 3. minutter..... Selv med en stor vennekreds indenfor triathlon, har jeg aldrig mødet én eneste der kan holde en sådan kilometertid. Det er helt fantastisk.

Jeg har selv løbet Berlin Marathon et par gange. Ruten er kendt for at være super hurtig, og det var da også her jeg har min hurtigste tid. 2 timer - 60 minutter - 23 sekunder. Eller retter 3.00,23 ( Jeg er desværre aldrig kommet under 3 timer, men har været utrolig tæt på ) - Jeg tænker engang imellem på hvor den ultimative grænse ligger - - Eller om der overhovedet er en grænse. Nu må drømmen om at komme under 2 timer ved at tage form. Og jeg tror bestemt at en ung afrikaner rammer denne milepæl inden 2020. - Jeg selv skal hvis være glad hvis jeg endnu kan komme under 3.30.

Ingen kommentarer: