torsdag den 1. september 2011

Rock Nalle - Tilbage fra glemmebogen !

... Alias Roland Lyhne Sørensen var engang en af de musiker der fyldte meget i min bevisthed. Jeg hørte ham ofte som ung ( Han var i monopol radioen hele tiden ) Og jeg har skam også været til koncert med Rock NalleHolstebro Handelsskole. først i 80´serne. - De sidste mange år er han dog gledet langsomt ud af mit verdensbillede. Og kun dukket sporadisk op, når man hørte sange som "Gamle fru Olsen" - eller "Amanda". -

Forleden købte jegBladet "Hus fordi." - Og her kom han igen ind på lystavlen. Med en historie om hvordan han havde spildt - hutlet og drukket/stukket sig igen de sidste 15 år. Og alligevel kommet op igen på den anden side. Klar med ny musik. En helt fantastisk beretning, som både giver håb for andre, og som viser hvor galt det kan gå for selv dem der har alle muligheder. Historien kan måske ikke lige overføres på mit liv. Men giver alligevel et slags håb for at med lidt vilje og lidt hjælp, så kan vi redde rigtig mange mennesker fra samfundets store løve gab.



Ingen kommentarer: