torsdag den 8. september 2011

Hold afstand min dreng !

Øøøøøhhh far....... Jeg har kørt ind i en anden bil !!!!!!

Sådan nogenlunde lød knægten i telefonen her til morges. Jeg kunne godt hører at han var noget rystet, så jeg prøvede at få lidt mere fakta ud af ham. Det vidste sig at han havde kørt op i en foran kørende, da forankørende bremsede lidt hårdt. Heldigvis var der ingen tilskade kommende. Og det viste sig at han kun lige havde "kysset" den den anden bils anhængertræk. Den største skade var på hans egen bil. Og da han ikke har kasko forsikring på bilen, må vi se at hvad vi rette ud med en hammer og lidt spartelmasse.

Nu håber jeg at han har lært lidt, da dette var en "meget billig" lektion. ......Har lært at våde vejbaner er glatte - At de andre bilister pludselig bremser - Og det er en god ide at holde en passende afstand.

Ingen kommentarer: