tirsdag den 13. september 2011

Radikal foryngelseskur !














Det er længe siden Det Radikale Venstre har haft så meget vind i sejlene. Jeg skal ikke udtale mig om grunden, men jeg har fået øje på deres parti leders forvandling. Margrethe Vestager har været gennem en enorm styling. Jeg så hende i aften i Hvem vil være millionær, hvor hun sad sammen med Pia Kjærsgaard. Og der var tydelig forskel på deres udstråling. Pia var den hyggelige forstands frue, med det lidt lukkede kropssprog. Mens Margrethe var metropolen med de åbne og meget gestitulerende bevægelser. Smart i tøjet og med en personlig udstråling der må være misundelsesværdig for de fleste kvinder over 35 år. Uden at holde med deres politik - Så var jeg voldsom imponeret og den måde hvorpå hun har genopfundet sig selv. En meget trendy og selvsikker politisk leder.

Ingen kommentarer: