onsdag den 10. august 2011

Papirløse samfund - Ikke i Arbejdsskadestyrelsen !

Dengang jeg købte min første computer ( Jeg mener at den hed 386 ) - Var et at de helt store mantra, at vi nu var på vej til det papirløse samfund. - Det må man nok sige var en sandhed med modifikationer . For vi skulle lige igennem den helt store printning periode, inden vi nu er på vej over i den mere virtuelle og digitale verden. Digital signatur - Skat på nettet og homebank, bare for at nævne et par smarte ting.

DERFOR KAN DET UNDRE MIG...... at Arbejdsskadestyrelsen ( ASK ) og Arbejdstilsynet ( AT ) ikke er med på denne bølge. Jeg sidder i dag og behandler en del sager fra ASK, og alt er på brevform. Der er endda en stregkode på deres breve, som skal bruges som reference, når man svare eller henviser til en sag. Det er så bøvlet at det næste er tilbage til "Flintstone" alderen. Det må koste spidsen af en jetjager og være særdeles ineffektiv.

Ingen kommentarer: