tirsdag den 23. august 2011

Jesper Klein var en del af mit liv !

Helt fra barns ben har jeg "kendt" Jesper Klein. Han havde så mange lag i sin vifte af underholdning, at jeg både som barn og senere som voksen har elsket at se ham. Jeg lagde måske ikke mærke til talentet da jeg var barn, her lod jeg mig bare underholde. Men som voksen har jeg fået dyb respekt for Jesper. Han kunne både være sjov og alvorlig . Og hans kommentarer til verden var fyldt med vid og etik. Her mistede jeg en del at min verden og vi mistede alle en god mand for humøret. Jesper Klein har dog givet os Sebastian Klein. En ung mand der er så fyldt med talent at han nærmest lyser i mørke. Det kan godt være at Sebastian er mest til børn, men lur mig. Han har også vid og forstand, så han kan løfte navnet Klein.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Far

Vi var i weekenden i Givskud Zoo for at se hans nye show, Sebastiens super skøre cirkus show. Det var simpelthen forrygende. Strømmen var ikke helt på plads, mikrofonerne strejkede og han blev stukket af en hveps, alt i mens han var skide morsom og god til at improviserer. Jeg tror at Tonny og jeg morede os næsten mere end børnene :-)