tirsdag den 30. august 2011

Mere våd i regnvejr !

Bliver man mere eller mindre våd af at løbe i regnvejr ? - Ja, det kan måske lyde underligt, men hvad bruger man ikke tankerne på når man løber ( Især når man løber i regnvejr og gerne vil have tankerne væk fra regnvejret ) - Man skal tage højde for alverdens ting. Vindretning, mængde af vand, hastighed og hvad ved jeg. Alt sammen en smule over mine matematiske evner.



MEN SÅ... fandt jeg denne beregningsmodel: ( It it worth running in the rain ? ) - Her kan man, ved hjælp at diverse informationer, taste sig frem til et resultat. Og det er forbløffende ! - Det kan faktisk betale sig at løbe i regnvejr ! - At der så ikke er taget højde for den mængde af væske som kommer indefra ( Sved ) - Det er en anden sag. At jeg så oven i købet har en lumsk anelse om at regnen er mere udbredt i mine fritimer end i mine arbejdstimer kan nok ikke bevises. Men der er da nogle der ser på sagen !

Ingen kommentarer: