søndag den 7. august 2011

Kongeørn - rådyr og hundrede af fasaner !

Vejret var så som så, da vi gik på "jagt" efter Kongeørnen. Min kammerat vidste en god skov, hvor muligheden var stor. Så vi vandrede en tur i omgivelserne Og der var nok at se på. Masse af Rådyr, og hundrede af fasaner. ( Opdræt til jagt ) - Hunden kunne snuse alverdens ting, og ville efter alt der bevægede sig. Men ikke megen Kongeørn. Skov ejeren skal have ros for den pleje af området som vi kunne se, men jeg er ikke udelt begejstret for fasanopdræt. Når der er så mange fugle er det næsten som et "skydetelt" - Man kan umulig ramme ved siden af. Men man kan jo vælge at tro, at de er sat ud til Kongeørnen !!!!! - PS: Og så opdagede jeg, efter at have kendt ham i mange år, at min kammerat var hundemenneske. At se ham støve rundt med min hund mellem træerne og den måde han nærmest " sporede" med dyret. Han skal da have en hund ! - Mærkelig som ting pludselig bliver synlige. Selv om det nok har været der hele tiden.

Ingen kommentarer: