mandag den 25. juli 2011

Når den seje falder igennem !

Så kom vi til stranden, og jeg skulle selvfølgelig ud og svømme åben vands træning. Jeg trak min splinter nye IRONMAN våddragt på og kastede mig i bølgen. Svømmede rundt som en anden proff. Og jeg kunne mærke at mange kiggede på "ham den underlige" - Der svømmede rundt mellem bådene - lidt langt ud.


Men da jeg så skulle op, gik glansen af IRONMAN. Mine super ømme tæer har slet ikke godt af de mange småsten, så jeg gik som en vingeskud and og lignede mest af alt en "fordrukken gammel mand, der ikke kunne holde balancen..................... "Storhed står for fald": var min søns kommentar. - Men selv om han svømmer bedre en jeg var han ikke med på turen. Han er så meget "svømmebassin narkoman" - At han ikke kan svømme når han kan se fisk - planter eller havde vi eller kan møde på åben vand.

Ingen kommentarer: