tirsdag den 26. juli 2011

Kærlighed i Italien !

Der er altså et eller andet ved Italien der gør at de kærlige følelser bliver vækket igen. Om det er Varmen - Maden - Vinen - Atmosfæren - eller simpelhen bare det at vi holder ferie, og derfor får mere tid til hinanden........ Men det kan vel også være ligemeget hvad grunden er. Det vigtigste er at vi nyder hinanden. Og ser jeg på mine omgivelser ( Venner - bekendte - kollegaer, som har skiftet konen / manden ud. Nogle flere gange ) - Så syntes jeg næsten at det er synd for dem. At kende og elske den samme i over 30 år, gør at vores sammenliv er blevet en del af min indentitet, en del af min sjæl, en del af mine holdninger. Og så er det jo skønt at komme på ferie i Italien og få det hele bekræftet en gang til ! :-) - :-)

Ingen kommentarer: