tirsdag den 19. juli 2011

Bjerg kravleri !

Vores hotel ligger ligger åbenbart lige op af en af de ruter som man SKAL køre på cykel, hvis man bor i området. For der er en lind strøm af ryttere, som kravler forbi os. Det kunne jeg selvfølgelig ikke stå for, så selv om jeg har min Mountain bike med, så kom jeg op på jernhesten og fulgte med. Og hold da op hvor var den stejl. I alt 16 km opad. kun 2 små flade stræk ( Inde i 2 små byer - højest 400 i alt ) - Men min MTB, i kombination med gode ben, viste sig at være lykken. Jeg overhalede den ene efter den anden. Og kunne nemt lege bjergkongen. - Ruten var dog en blind vej. På toppen var der en kaffebar, og her holdt mange pause inden den vilde nedkørsel...... Og her kunne jeg ikke være med. Min MTB kan simpelhen ikke køre så stærkt nedad. Men hvad, jeg havde vist flaget opad - Og nedad er ingen kunst. ( Skal jeg jo sige ! )

Ingen kommentarer: