mandag den 4. juli 2011

SurveyMonkey - Woaaooo - Det er smart !

Vi havde længe talt om hvordan man kunne evaluerer det vi gik og lavede i afdelingen. Møder, udrulninger af projekter o.s.v. - Ofte sidder man tilbage og gætter lidt, spørg sig for - Og måske endda håber lidt. Men det er altid en ret svær øvelse. Og man har helt sikker glemt evalueringen, når man skal i gang med noget lignende næste måned / næste år.

Jeg havde set en af mine kollegaer ( Ung og dygtig pige ) - som brugte en program der hed SurveyMonkey. Og jeg havde flere gange tænkt på at prøve. I dag var det så dagen jeg sprang på opgaven. Det tog godt nok lige en ½ times tid at forstå og navigerer rundt. Og jeg blev også nød til at gå et level op ( Fra gratis survey til et abonnement på 2400.- kr årlig ) - Men så skal jeg også love for at der kom drøn på. Det system kan nærmest alting. Bruger bestemte spørgsmål - valgfri sprog - grafiske opstillinger af svar. Og alt sammen direkte på internettet. Det skal jeg helt sikker prøve på mange andre ting, end det sidste møde i Indien. Woaaooo - Der blev lige klogere på hvad internettet byder på !

Ingen kommentarer: