torsdag den 7. juli 2011

Amerikansk torpedo !

...... er måske en tilsnigelse af sige. Men min nye våddragt var en drøm at svømme i. Jeg havde længe gået og set på en ny dragt. Speciel den meget avanceret dragt fra Aqua Sphere Ironman. Modellen Phantom. Og pludselig havde en amerikansk udstyrsbutik udsalg på alt. Jeg bestilte så dragten mandag morgen ( I Tucson USA ) og den var på min adresse allerede torsdag middag. Det er ikke første gang jeg køber på denne internet hjemmeside. Sidste gang var de lige så hurtig med leveringen. Det er jeg meget imponeret over. Og så dragten...... Det er først gang jeg har haft en dragt som er bygget med alt mulig smart teknik. Og den første tur i Jels sø var da også fantastisk. En kombination af en bedre dragt og glæden over nyt udstyr gjorde det næsten som at være en torpedo.

Ingen kommentarer: