fredag den 8. juli 2011

Fabelkunst !

Konen er langsomt men sikkert begyndt at skifte vores billeder ud. Jeg har ikke den store indflydelse på det der nu bliver hængt op. ( Ikke fordi jeg bliver holdt udenfor - Mere fordi jeg har lidt svært ved at se, hvad der kunne gøre sig godt i vores hjem ) - Og så har jeg det vel også sådan at jeg adapter rimelig godt til mine omgivelser. Hvilket betyder at jeg faktisk godt kan lide / vender mig til det der bliver indkøbt.

I dag fik fandt jeg så ud af at en kollega til mig faktisk har en kunstmaler - kone. Endda en rimelig berømt en af slagsen. Vi så lidt af hendes billeder og de kun nemt passe ind i konens smag. Men jeg ved ikke lige om jeg skal reklamerer for billederne derhjemme. Det ender jo nok bare med at jeg igen igen skal op med muldvarpe pungen.

Ingen kommentarer: