mandag den 26. oktober 2015

Pampernes konge - Harald Børsting !

Den der ler sidst !!!!!!
Når Harald Børsting på tirsdag officielt går af efter otte år som formand for LO, får han 604.800 kroner i pension - hvert år resten af livet.

Harald Børsting, formand for LO, går på pension på tirsdag, og det sker med en solid pension resten af livet. Han vil modtage 604.800 kroner hvert år, resten af livet. I den forbindelse giver han interview til BT, som naturligt gerne vil høre hvorfor han ikke fravælger den pension, når reglerne for pensioner for medlemmerne er anderledes. "Det har jeg aldrig overvejet, for det var en del af min ansættelseskontrakt. Pensioner er jo ikke noget, man laver om fra dag til dag. Alle ved, at hvis man skal ændre på pensioner, så skal det være 15-20 år frem i tiden. Jeg har tilrettelagt min egen økonomi efter det, og ser det som et helt almindeligt ansættelsesforhold, og mere er der ikke i det", siger Harald Børsting.



Det er lige netop sådanne sager der ødelægger den eneste bastion, som fagforeningerne har tilbage....... Solidaritet. Her viser Harald hans sande ansigt og bliver den blodsugende igle, som i mange år fremad vil suge penge ud af de medlemmer, som nok i dag fortryder at de valgt en så "Skabs-egoistisk" person.



Haralds undskyldning med at han har tilrettelagt hans økonomi ud fra disse "Pamper-penge" er nok den sygeste jeg har hørt. Skulle man tænke den tanke ud over alle dem som han har været formand for i 8 år, så ville de nok protesterer over at de skal betale cirka det dobbelte af deres egen løn til en tidligere formand, der ikke gjorde meget for at de fik en fed pension.

Ingen kommentarer: