fredag den 4. januar 2013

Papirkurven blev væk !

Der fik jeg virkelig kold sved på panden............ Jeg sad og arbejdede på min bærbare pc, og ville lige rydde et par arbejdsfiler væk, der lå på mit skrivebord. Og på en eller anden måde kom jeg til at slette min papirkurv !
Hvad gør man så ?
Man kan jo ikke bare åbne papirkurven og lægge ikonet tilbage på skrivebordet. Da der ikke er en papirkurv at åbne. 
Først tænkte jeg. Pyt, jeg bruger meget sjælden at finde filer i min papirkurv, for at lægge dem tilbage i en mappe på computeren. Men så kom jeg i tanke om at den jo kunne blive så fuld, at den brugte for meget plads. Heldigvis havde jeg en pc nørd på arbejde, som kunne hjælpe. Så nu er den tilbage og synlig på min skrivebord.
Mærkelig at man kan komme til at savne en papirkurv.

Ingen kommentarer: