torsdag den 5. maj 2016

Gustav - Min lille bil ven !

Jeg har en nabo dreng, som engang imellem kommer på besøg. Ikke så meget for at besøge konen og mig - Men mere for at lege med vore kasse af små biler.
 
Han finder selv kasse og sidder for sig selv med bilerne i vore mellemgang. Han forstyrre ingen og jeg tror at han rå-hygeer sig rigtig meget. Indimellem kan vi godt få en historie fra hans verden - Fyldt med mange udfordringer og underlige ting, han knap nok selv forstår. Men altid historier fyldt med spænding og energi.
 
Måske får han en sodavand eller et stykke rugbrød, men det er bestemt ikke hovedformålet med hans besøg. Jeg tror at det er den ro og den plads han får til at lege uforstyrret ( Han har 2 større søskende ) og så at der er en voksen der også lytter når han snakker - Konen sidder gerne i stolen lige ved siden af. - Om hun lytter rigtig skal stå hen i det uvisse.

Ingen kommentarer: