mandag den 17. november 2014

Top pimpet Maserati !


Kina har i dag den hurtigst groende bilpark i verden - Og de er bestemt ikke beskedende. Jeg har sjælden set så mange store Mercedes - Audi - Porsche og VW på samme sted. De amerikanske biler Buick og Chrysler er også godt med. Men de har endnu ikke fået øjnene op for de meget design rige italiener. Så Ferrari og Maserati er stadig et sjælden syn på disse bredde grader.


Tager man så bilernes farve, så er kineserne ikke så meget for at skille sig ud. Rød / sort og sølvfarvet er de farver der fylder gadebilledet. Hvid er ved at komme med. men eller er de ikke til de mere vovende farver. 


Derfor blev jeg også voldsom overrasket, da jeg så bilen på billederne. En Maserati - som havde fået en Full body klistermærke i guldfarve. Det er bare enormt pimpet - pralet og frækt. Ikke nok med at det er en enorm lækker bil - Her fremstår den i en indpakning der bare skriger: SE MIG ! - Og det skal jeg love for at jeg gjorde. Jeg nærmest stod og savlede  

Ingen kommentarer: