tirsdag den 11. november 2014

Lille detalje som betyder meget !



Jeg er ved at bygge et af de tidligere børneværelser om til et rigtig "GAMER ROOM" for børnebørnene. Den gamle fladskærm skal op på væggen og der skal være godt med plads på gulvet foran skærmen, så det bliver muligt at spille WII og røre sig samtidig.

 
Det betød også at jeg skulle have hængt skærmen op på væggen med et beslag. Og netop dette beslag fandt jeg ved ALDI. Jeg ved ikke hvad jeg havde forventet - Ud over at beslaget kunne holde skærmen fast på væggen. Men jeg blev positiv overrasket.  
 
Skærmen skulle selvfølgelig hænge lige, så jeg allierede mig med min vatterpas - Og så opdagede jeg en lille detalje, som jeg virkelig syntes var super. Der var indstøbt et vaterpas i selve ophænget. En detalje som løfter produktet væsentlig, og viser at selv lavpris butikker kan leverer kvalitetsvarer.

Ingen kommentarer: