søndag den 14. juli 2013

Nystartet brugtvognsforhandler !

Så er jeg igang med at sælge bil. Min lille røde Nissan Micra, som har tjent som ekstrabil i den tid knægten boede hjemme. Nu er han fløjet fra reden og da både konen og jeg har hver sin bil, skal den ud og gøre gavn et andet sted.
Først prøvede jeg Bilbasens aktion. Men det skuffede helt vildt. Godt nok lover de solgt eller gratis. Og som jeg læser deres reklame for aktion. Så er der 3000 potentielle forhandlere der ser med - Samt at de kan sælge den på under 3 dage. - Men allerede efter 2½ time på nettet lukkede de aktionen - Og ringede til mig at der var kommet 1 bud. - Det var godt nok kort. - Så den vej vil jeg ikke anbefale nogen at gå.
Nu har jeg så sat den på DBA - BILZONEN og GUL&GRATIS. Og ovenikøbet i JydskeVestkysten og Midtjysk avis . Og spredt den på Facebook samt mellem venner på mail. Nu må jeg så se om jeg kan gøre mig som brugtvognssælger. En titel som ikke altid er lige flatterende.

Det gik over al forventning. Jeg satte bilen på nettet fredag aften - Og allerede lørdag morgen startede telefonen med at ringe. Inden middag havde jeg mere end 6 meget interesserede købere - Og da klokken var 14.00 stod jeg med en underskrevet kontrakt - pengene i hånden og så at bilen kørte mod sit nye hjem i Aalborg- Farvel lille bil. Du har gjort det godt.
 
 

Ingen kommentarer: