onsdag den 31. juli 2013

FALSK - Og dårlig dansk !


Nedenstående mail fik jeg forleden. En helt igennem hjælpeløs forfalskning, som prøver at lokke mig til at  opgive mine personlige oplysninger, så svindlerne derved kan tømme mine kontoer. - Jeg må dog sige:  Skal de snyde mig, eller for den sags skyld en anden indfødt dansker, så skal sproget være bedre. Og deres link (chinataxaudit.com/Image) skal ikke være så åbenlys forkert. ( Læs selv og døm )


Dato: 19 jul 2013

Kære skatteyder,

Jeg sender denne e-mail for at annoncere: Efter den sidste årlige beregning af din finanspolitiske aktivitet, vi har fastslået, at du er berettiget til at modtage en tilbagebetaling af skat af:

DKK 1,134.56

At modtage din refusion, kan du udfylde og indsende den afgiftsgodtgørelse form.

Klik her for at få adgang til din refundere

Vores hovedkontor adresse kan findes på vores hjemmeside på www.skat.dk

Ingen kommentarer: