fredag den 26. juli 2013

Mallorca - Vi er på vej !

Så er det ferietid. Og denne gang går turen til Mallorca. Her har vi aldrig været før. Det har godt nok altid været et "dansker" sted. Men jeg tror at vi har været lidt skræmt af rygtet om en nedslidt ø - Grisefester og lidt for meget turist. Nu ser det ud til at øen har fået den helt stor make over og niveauet er blevet væsentlig forbedret. - Vi skal bo på Allsun Hotel Eden Alcudia  - Som ligger på nordøst siden af øen. En smuk havneby, hvor der hverken er langt til hav - bjerge eller hyggelige små spisesteder.
 
Denne gang er konen og jeg helt alene af sted. Og da vi tager flyveren må jeg undvære min cykel. ( Det går nok. Jeg tager løbesko og våddragt med ) - Vi har fundet et alt inklusiv hotel som ligger næsten midt på stranden. Vi skal dog ikke kun ligge og sole os. Meningen er også at leje en bil, så vi kan komme ud og se øen fra en anden side.
Vi er også så heldig at hunden er på ferie i det sønderjyske og at huset bliver overtaget af børnene. Så hjemmefronten nærmest styrer sig selv.

Ingen kommentarer: