tirsdag den 23. juli 2013

ligegyldige opdateringer !

Jeg er ikke på Facebook - eller Twitter eller på nogle af de andre sociale medier. Fra begyndelsen var det ikke et bevist valg. Nok mere et spørgsmål om at jeg ikke lige fik sat mig ind i sagen.
Men efterhånden er det blevet mere og mere bevist at jeg holder mig fra området. Dels kan jeg se at det "sluger" voldsom megen tid ved nogle mennesker - Dels er den information som findes ret ligegyldig. Ikke dermed sagt at alt er ligegyldigt, men der findes rigtig meget som jeg vil betegne som spam. - Derudover er den nogle der bruger medierne til a promoverer deres gøren og laden på en måde, så man skulle tro at de var "superstjerner".  Hvem kan dog have interesse i at ( Har lige puttet min baby) - eller (Endelig fri efter en lang uge) - Det er helt almindelige hverdags begivenheder, som jeg ikke kan forestille mig at nogle af ens venner hungre efter at vide. Når man så følger op med et billede af en sovende baby eller sine fødder oppe på sofabordet for at understrege vigtigheden af sin opdatering. Så kammer det over. - Der findes relevante informationer på de sociale medier, men de kan til tider være svære at finde. - Min opfordring skal være: Skru ned for liggyldigheden - Vær lidt selv kritisk - Og kan man simpelhen ikke undvære pladder opdateringer, så brug en blog som denne. Så tvinger man ikke folk til at se ens ligegyldigheder. Her skal folk aktivt gå ind og se efter.  

Ingen kommentarer: