torsdag den 14. februar 2013

Skudsikker skoletaske.... Hvad !

Salg af skudsikre rygsække i børnestørrelse med armering. Fremstillet af et Utah selskab er steget 500 procent siden sidste uges skud massakren i Connecticut Sandy Hook Elementary. Rygsækkene, som bliver solgt for kun $ 300, vil stoppe en kugle affyret fra en .357 Magnum. ( Jeg kan simpelhed ikke forstille mig en situation, hvor et skolebarn skal gemme sig bag sin skoletaske for ikke at blive skudt - Og derfor kan jeg slet ikke forestille mig at købe en skudsikker skoletaske til et barn. Det er dog en syg tankegang. Meget kan facinere mig ved USA. Men at deres våben er hver mands eje. Og at kuglerne flyver så meget rundt, at der er basis for at producerer skudsikre skoletasker.... Og endda have en salgssucces................... Jeg græmmes ! )


Ingen kommentarer: