lørdag den 9. juni 2012

Brian fra Brøndby !

                                                                                   
En lastbil kører hen af landevejen midt om vinteren. Lige pludselig kører en bil op på siden af lastbilen. Lastbilens chauffør ruller vinduet ned og kigger på manden i bilen.
Så siger manden i bilen:
"Jeg hedder Brian, er Brøndby-fan og kører Opel og du er ved at tabe din last." - "Nå", tænker lastbilchaufføren og kører videre i samme tempo uden at tænke over det, men så kører bilen igen op på siden af lastbilen. Chaufføren ruller vinduet ned igen og kigger. Så siger manden i bilen igen: "Jeg hedder Brian, er Brøndby-fan og kører Opel og du er ved at tabe din last."  -   Lastbilen fortsætter igen og chaufføren undrer sig. Så kommer manden igen op på siden af lastbilen og siger: "Jeg hedder altså Brian, er Brøndby-fan og kører Opel og du er altså ved at tabe
din last."

Så svarer lastbilchaufføren: "Jeg hedder Jens, kommer fra København og jeg kører med vejsalt!!"  

Ingen kommentarer: