onsdag den 9. maj 2012

Giro i Danmark - STORT !

På min vej op af motorvejen til Aarhus, kom jeg forbi dette skilt.    Giro d´Italia.  Man bliver først lidt overrasket  -  Selv om jeg vidste alt om at løbets første etaper blev ført i Danmark. - Og så bliver man på en gang både varm om hjertet og føler det store sus fra verden derude. Det er helt fantastisk at vi kunne lokke et så stort løb til at starte i Danmark - At vi havde både mod og styrke nok til at løfte en sådan begivenhed. STORT ! At Jan Trøjborg / Borgmester i Horsens skulle komme så uheldig af dage lægger selvfølgelig en skygge over begivenheden, og jeg sendte da også en tanke til manden da han, for mig, altid har været en reel politiker. MEN..... Det skal dog ikke forhindre mig i at sige tillykke til alle dem der har aset og maset for at få dette arrangement på benene. Og et skulderklap til Bjarne Riis. At se ham stå, næsten med tåre i øjnene og præsenterer sit hold i Herning. Det var super ok. ( For en stund glemte jeg helt hans EPO udtalelser )

Ingen kommentarer: