mandag den 7. maj 2012

Tranen på gennemrejse !

Nu er det slut med at kører til arbejde i mørke - Og jeg kan sidde og nyde udsigten over naturen hele vejen.- Om det er en solopgang der eksploderer i rød/gule farver - Om det er "Heskemor" der brygger i engen - En lille flok kronvildt små 10 meter fra vejsiden - Eller det er en grævling der snuser rundt i skovkanten. Alle oplevelserne suger jeg til mig. De oplader mit batteri og er godt for humøret. - For leden var der så "over opladning af batteriet" - Da jeg så en Trane spadserer rundt i vådområdet ved Holdsted. En fantastisk fugl. Meget sjælden. Sidste jeg så en trane i Danmark, var som ung soldat i Oksbøl området. Verden er fuld af disse små oplevelser, man skal bare tage dem. Og kan man oveni købet får glæde ud af disse øjeblikke, så er man virkelig nået langt !

Ingen kommentarer: