søndag den 18. marts 2012

Jeg havde helt glemt fornemmelsen !

Jeg havde helt glemt hvordan det er at slappe af. Starte dagen med et overdådig morgenbord - Finde en plads ved poolen - Klæde om og løbe en time langs stranden - Smide sig i en liggestol - Ligge et sted mellem drømmeland og halv vågen, mens solen brænder på huden. Det er simpelhen livet. - I en travl hverdag, hvor opgaverne og lysten til at virke presser alle andre tanker i baggrunden. En hverdag der engang imellem springer fra mandag til fredag på en så uvirkelig måde, så sindet til tider ikke lige er på omgangshøjde. Så kan jeg godt glemme de basiske værdier i livet.
Lykke er måske et stort ord - Men det er tæt på, når jeg ligger ved poolen og eneste problem er om jeg skal små sove en time mere, eller jeg skal bevæge mig op til baren efter endnu en øl.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg er også helt sikker på at det er vigtigt at trække stikket ud en gang i mellem og så bare slappe af 100%...

Ikke mindst når hverdagen er travl.

Winnie