lørdag den 24. marts 2012

Fede turister bliver federe !

Vi tog en gåtur gennem Alanya. En større turist by langs kysten ( Efter sigende en rigtig dansker by ) - Stedet var ok, som sådanne turist steder nu er. Med påtrængende sælger - masse af dingel/dangel - En lind strøm af fortovs cafeer og så et væld af meget fede - hvide - sommerklædte turister. Det kan godt være at jeg er blevet lidt mere sensitiv over for disse mennesker, men jeg mener også at der er blevet betydelig flere. De store koner vil jeg ikke kommenterer, men de laskefede mænd, i T-shirt der ikke kan nå de korte bukser, så de fremviser en lysende badering af fedt - Og små tykke ben der stikker ud af deres kæmpe shorts. Det værste var nok dem der havde lejet en "My pet" scooter ( Se billedet ) - Så var de helt fri for at bevæge sig rundt. De kunne bare dreje på gashåndtaget og lade teknikken flytte deres motionshungrende krop rundt mellem måltiderne. ( Ok - måske hårdt formuleret, men jeg kan ikke forstå at man ikke kan tage bare et lille ansvar for hvordan man forvalter sin krop. Man behøver ikke at spæne rundt som jeg. Men bare være en smule mere kropsbevist )

Ingen kommentarer: