søndag den 4. marts 2012

LEGO world class !

Jeg har altid godt kunne lide Lego. Det har været en del at min opvækst - Og en del af mine børns opvækst. ( Endda mine piger legede med Lego ) - Og det har været en del af min forståelse af at være Dansker, når man skulle definerer hvor jeg kom fra over for udlændinge. - For ligemeget hvem man taler med ude i verden, så kender de mærket Lego.
Nu er det så kommet så langt at Lego sidder på 7,1 % af marked for legetøj i hele verden. Det kan man da blive helt stolt af. At vi har så innovative mennesker - så dygtige forretningsfolk og så dansk et produkt er fantastisk. Og at Jørgen Vig Knudstorp fastholder arbejdspladserne i Danmark, trods de meget store løn omkostninger er virkelig prisværdig. - Godt gået Lego - Tillykke til alle medarbejderne - Flot indsats !

Ingen kommentarer: