fredag den 14. januar 2011

Shuttlebus har sin egen tid !

Nogle ting må man bare accepterer. Også selv om man ikke lige kan forstå hvad der foregår. Jeg tager normalt fra Beijing Airport med en shuttlebus til Qinhangdao. Ca. 4 timer i bus . til (Skallet 126 RmB /lig 110 kr.) - Denne gang passede det med en kop kaffe ved Starbuck og at jeg så kunne komme med kl. 12.00 afgangen. - Men den flinke billetpige fik forklaret - med arme og ben og et stort smil - At afgangen var aflyst og næste afgang var kl. 13.00 - Men det var vigtig at jeg kom kl. 12.30. - Som sagt så gjort. Og her var oplevelsen igen lidt udenfor forståelsen. Bussen kom k. 12.30. Læssede de ventende passagerer og så kørt vi kl. 12.40. Altså 20 min. for tidlig. Det tror da fa.... at man ikke kan finde ud af deres køreplan. - Men jeg kom frem i hel tilstand.

Ingen kommentarer: