søndag den 16. januar 2011

En hund efter et godt stykke kød !





For ikke at jeg skulle få hotel kuller og hele weekenden skulle være arbejde, tog jeg en ordentlig gåtur i kulden. Denne gang et helt nyt sted. et par kilometer fra hotellet ligger der et ret stort lokalt marked. Det er rigtig lokalt. beskidt - uhumsk - og ildelugtende. Og de har alverdens forskellige varer. krydderier og frugt / grønt som jeg aldrig har set. Krabber og fisk i udgaver som jeg troede hørte fantasien til - Og kød som fåre nyre - grisetæer - ko øjne - - Og en hel hund ( Se billedet) - Den havde mistet pelsen og var dybfrossen, men havde både ben - hoved - og hale. Jeg hverken købte eller rørte noget på marked, men alligevel fik jeg dårlig mave og måtte blive på hotellet (Tæt på toilettet) resten af dagen.

Ingen kommentarer: