mandag den 24. januar 2011

Elendig køkken !

Så skiftede jeg hotel i China. Jeg skulle til Tianjin for at lave 2.parts audit på en af vore fabrikker. Og jo - jeg ved godt at jeg bad om et hotel nær fabrikken (For at spare tid) - Man standarden på dette Swan lake Hotel er noget bagefter det jeg kom fra i QinHaungDao. Man må nærmest kalde det for meget slidt. Nu har jeg ikke set det i dagslys, og der skulle da også være en rigtig flot sø udenfor hotellet. Men ikke særlig tillokkende i minus 10 grader. Aftensmaden skulle være western inspireret. Kolde pommes frites - et tørt stegt stykke kød og en lunken øl. Heldigvis blev maden spist sammen med et par contractorer, som jeg har med til et par af vore fabrikker, for at lave en aftale omkring waste. Så den ret ringe føde gled ned med en god gang snak. Dejligt med selskab, når man er sådan lidt Palle alene i China.

Ingen kommentarer: