søndag den 15. august 2010

Vejle fjord i våddragt



Jeg havde udfordret knægten ....... ( Eller rettere, jeg havde inviteret knægten til at være med i den stor " svøm over Vejle fjord" dag ) Det med at udfordre ham er helt slut. Jeg bliver slået hver dag. Det var perfekt vejr og vi havde meldt os til på en anslået tid, der gjorde at vi startede i den hurtigste gruppe. Der var 500 andre håbefulde svømmere der også ville prøve udfordringen. Der var mange typer og nogle man godt kunne tvivle lidt på kom over. Dog vil jeg rose alle, der stille op til sådan en tur. For rigtig mange vil det være enorm grænseoverskridende og en ting de kan "prale" af mellem venner i lang tid.... Nå, for knægten og jeg var det mere et almindelig træningspas i nye omgivelser. Og som bonus, fik vi en rigtig drengerøvs sejltur i en super speedbåd, over fjorden til startstedet. Der var ikke alverden strøm, men der var dog godt med blæsebølger på midten af fjorden. Hvordan vi blev placeret. ( Knægten blev nr. 38 - Tiden 25.40 Og jeg blev nr. 56 i tiden 27.56 - Hele listen ses HER. Havde der været en klasse som hed 50+, så havde jeg været nr. 4. Elite starten bestod kun af svømmere fra de omkringlæggende super klubber. .... Og Ja. Knægten var oppe af vandet før mig. Jeg kan anbefale dette arrangement til alle, der kunne tænke sig en på opleveren. Sikkerheden er i orden - Det er godt organiseret og man får en fin trøje med hjem.













Ingen kommentarer: